Complimenten of klachten

Sparq Jeugdhulp

Wij horen graag jouw mening over de behandeling of begeleiding. Dat kan een suggestie zijn, een vraag of een compliment. Maar ook als je niet tevreden bent, willen we dat graag weten. We komen graag met jou tot een oplossing.

Op deze pagina lees je wat je kunt doen, want we vinden het heel belangrijk dat jij je veilig en prettig bij ons voelt.

Zit je iets dwars of heb je een klacht?

Probeer het in de eerste plaats te bespreken met je behandelaar of begeleider. Ook kun je contact opnemen met de klachtenfunctionaris van de organisatie bij wie je in behandeling bent.

Neem daarvoor een kijkje op: 

Je kunt eventueel ook een (beveiligde) e-mail sturen naar info@sparqjeugdhulp.nl

Vind je dit lastig? Vraag hulp van een vertrouwenspersoon

Een vertrouwenspersoon van Jeugdstem kan je hierbij helpen. Een vertrouwenspersoon geeft informatie over hoe de jeugdzorg in elkaar zit, wat je kunt verwachten, wat je rechten zijn en adviseert en ondersteunt hoe je een gesprek op gang kunt brengen als iets je dwarszit en/of hoe je een klacht kunt indienen. Deze ondersteuning is gratis. Kijk op jeugdstem voor meer informatie.